Nākotnes automašīnas Electric Avenue

Atsevišķā paviljonā ar šo nosaukumu vairāk nekā seši desmiti automašīnu zīmolu no visas pasaules demonstrēja savu redzējumu par nākotnes automašīnām. Trīs tūkstoši kvadrātmetru Cobo centra tika novietoti divi desmiti elektrisko automašīnu no BMW, Tesla, Subaru, Toyota, Hyundai, Nissan un Cadillac. Ķīnas zīmola BYD ekoloģiskais stends kļuva par lielu sensāciju Detroitā. Tās dizaineri demonstrēja savu veidojumu E-6 kopā ar eksperimentālu elektrisko uzpildes staciju. Tradicionāli korejieši spēcīgi uzstājās štatos. Viņi uz Detroitu atveda Blue Weil Hybrid — pirmo Hyundai modeli, ko var uzlādēt no parastās rozetes.
Automašīna pārvietojas ar simt kilovatu elektromotora un benzīna dzinēja palīdzību. Dažu gadu laikā Blue Weil vajadzētu nonākt sērijās. Austrumu piezemēšanos Electrik Avenue pastiprināja arī japāņi ar Nissan Leaf modeli, pasaulē pirmo budžeta elektrisko automašīnu. Tas tika izveidots uz jaunas platformas, kas izstrādāta, ņemot vērā efektīvu bateriju izvietojumu. 48 litija jonu moduļi atrodas zem salona grīdas. Tie baro elektromotoru ar jaudu 109 zirgspēkus un ar vienu uzlādi ļauj nobraukt 160 kilometrus. Tāpat kā Leaf, vēl viens jaunums no Electric Avenue, Audi E-Tron, tiek saukts arī par "piecu minūšu sēriju". Tiesa, šo elektrisko sporta auto salonos var atrast tikai 2012. gadā. Taču manipulatoru noma dažādu kravu pārvadāšanai jau ir pieejama.Tomēr neskaitāmās ražotāju mantras par straujo elektromašīnu popularizēšanu ekspertus joprojām nemaldina. Un tie pretī viņiem iesaka neaizmirst par parasto autobraucēju prioritātēm.