Jaunais Kia Sportage

Kia ir ļoti paveicies, ka galvenā dizainera amatā ir PetersŠreijers. Bijušais Audi dizaina guru ir spējis pārvērst šo Āzijas zīmolu līdznepazīšanai un Sportage ir līdz šim veiksmīgākais piemērs - tas ir Šreijeradarbs no A līdz Z.  

No pilnīgi blāva unneizteiksmīga pārvietošanās līdzekļa, kāds bija iepriekšējās paaudzes Sportage, jaunais modelisir kļuvis par mūsdienīgu, simpātisku auto. 

Kāds tas ir? 

Lai arī Sportage ir lielāks par iepriekšējās paaudzes modeliun piedāvā lielāku ietilpību, stils tomēr dažviet ņēmis virsroku pārsaturu. Smagnējais aizmugures jumtabalsts nedaudz ierobežo pārredzamību, braucot atpakaļgaitā. 

To var atrisināt ar "parkošanās palīga" palīdzību - optimālākais variants ir pasūtīt atpakaļskata kameru ar ekrānu atpakaļskata spogulī. Tas būs ievērojami lētāk, nekā ņemt to kopā ar navigācijas sistēmu.

Pie stūres viss itkā ir kārtībā, taču garāka auguma cilvēkiem varētu rasties vēlēšanās nolaistsēdekli vēl zemāk, nekā tas ir iespējams. 

Ja neņem vērā šos iebildumus, viss pārējais ir labās ziņas. Lai arī dažiemjoprojām varētu rasties iebildumi par apdares materiālu izvēli, jaunā Sportageinterjers tik un tā ir milzu solis uz priekšu, salīdzinot ar iepriekšējo modeli. 

Vēl jo vairāk - mērinstrumentu panelim ir pat pievilcīgāks noformējums nekā radniecīgajā Hyundai modelī ix35, kas tomēr palicis uzticīgskorejiešu dizaina standartiem. 

Dinamika

Whatcar.lv devās testa braucienā ar Kia Sportage, kam zem motorapārsega bija 2,0 litru dīzeļdzinējs, savienots ar automātisko pārnesumkārbu.

Tā ir optimālakombinācija, jo par jaudas trūkumu nevar sūdzēties, paātrinājums ir šim dzinējatilpumam pārliecinošs, bet sešpakāpju automātiskās pārnesumkārbas darbība irnemanāma. Degvielas patēriņš testabrauciena laikā – vidēji 8,2 litri uz 100 km.  


Līdzsvars starp gaitu un vadāmību ir labāks, nekā citiem Kia, ar ko mums irnācies braukt. Gaita ir pamīksta, taču auto labi turas uz ceļa, stūres reakcija ir ātra un, lai arīsākotnēji tā dažiem var šķist krietni par vieglu, pie tās var pierast.  

Pilnpiedziņas sistēma vadāmību daudz neietekmē – normālos apstākļosdarbojas tikai priekšpiedziņa, aizmugures riteņi pieslēdzas vien tad, ja tiekkonstatēta izslīdēšana. 

Spriedums

Par spīti nosaukumam, Sportage nav nekas sportisks, taču lielākajai daļaipircēju tas nebūs svarīgi – viņus apmierinās komforts un paaugstinātassēdpozīcijas radītā drošības sajūta.  Komplektā ar labu cenu, pieņemamām uzturēšanas izmaksām (skat. tabulu zemāk) un iespaidīgu garantijas periodu tas ir intriģējošs piedāvājums. Turklāt tas labi izskatās.  

Diemžēl, kamēr Kia neieguldīs lielākuslīdzekļus mārketingā, vietējā tirgū to daudzi turpinās saukt par „korejiešuauto”. Pat par spīti 7 gadugarantijai.  


https://www.whatcar.lv/testa-brauciens/3326/jaunais-kia-sportage
LV / Kia
Pievienot komentāru

Atstājiet savu komentāru

Кликните на изображение чтобы обновить код, если он неразборчив